Thajsko T-9

10. listopadu 2005 v 10:00 | Márty |  Zápisky z cest
Už jen devět dní do odletu!
Včera jsem na internetu objevil další podrobnosti k letu. Na trase Praha - Moskva a stejně tak při cestě zpátky poletíme Airbusem A320-100/200, cestu mezi Moskvou a Bangkokem zajišťují Iljušiny IL 96.
Z Prahy odlétáme v sobotu 10:55, let trvá 2:35 + časový posun (+2h), takže v Moskvě budeme 15:30 (13:30 čas Praha). Na malém moskevském letišti Sheremetyevo si pobudeme dlouhých 8:05h. Odlet z Moskvy je v 23:35 (21:35 čas Praha), doba letu do Bangoku je 9:15 + časový posun (+4h), v Bangoku budeme v neděli 12:50 (6:50 čas Praha).
Máme v plánu ještě z ČR zarezervovat a zaplatit ubytování v hotelu pro první noc v Bangkoku. Vybrali jsme si poměrně komfortní hotel Royal poblíž centra města i železnice (z letiště je do centra nejlepší i nejlevnější spojení vlakem). Cena dvoulůžkového pokoje se snídaní je pro oba 1000 THB (což odpovídá zhruba 600 CZK) a platí jen při platbě předem po internetu. Na místní poměry spíše dražší ubytování...
Dávám si úkol na dnešní den: koupit jednorázový podvodní fotoaparát. Potápění a šnorchlování by mělo být jednou ze stěžejních náplní našeho cestování po Thajsku. Před pár dny jsem již zakoupil šnorchl a brýle. Andamanské moře a Thajský záliv patří k nejlepším lokalitám pro potápění na světě a nabízejí nádherné korály, tisíce druhů ryb všech možných velikostí, tvarů i barev, průzračné moře.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.